tiistai 18. maaliskuuta 2014

Miittikynnet

Lauantaina olin tosiaan Helsingissä tapaamassa muita kanssabloggareita. Lakkausteemaksi oli valittu sävyt valkoisesta punaiseen ja minä päädyinkin sitten laittamaan kynsilleni ihanaa Barry M'n Pomegranate'a, jonka kotiutin viime viikolla Lontoosta. Kiireen takia en sitten kynsille kerennytkään mitään muuta enää lakkaamaan vaan laitoin jokaiseen kynteen glitterit OPIn I Snow I Love You'sta. Tosi kivat ja simppelit kynnet sai näin aikaan.


Täytyy kyllä sanoa, että minulla on jo ikävä taas kynsien koristelua. Ajanpuutteen takia olen mennyt yksivärisillä (ja näillä) lakkauksilla viimeiset kaksi viikkoa. Nyt kun olen taas kotiutunut tänne Lappeenrantaan niin jospa sitä kerkeäisi lakkailemaan tänään kynnet uudelleen ja taas koristelemaankin ne jotenkin.


Kiirettä on kyllä lähiaikoina pitänyt. Sain viime viikolla flunssan ja se ei ota hellittääkseen vieläkään. Sen lisäksi tänään oli tentti ja seuraava on heti torstaina. Että lukemista riittää! Pienen paussin voisin kuitenkin pitää illalla kynsien lakkailulle ;)

Miitistä on tulossa oma postauksensa myöhemmin tällä viikolla heti kun kerkeän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! ♥