tiistai 19. helmikuuta 2013

Omituisia asioita

Sain Fanilta tällaisen haasteen, kiitos paljon! :)

Tehtävänä on kertoa viisi omituisinta asiaa itsestään ja jakaa tunnustus eteenpäin viidelletoista inspiroivalla blogille.

 1. Aloitan aamuni aina samalla tavalla. Olen kaavoihini kangistunut ja syön aamupalan ja meikkaan suunnilleen minuuttien tarkkuudella joka aamu. Ja tietenkin sitä ylimääräistä aikaa jää aina samanverran joka väliin aamuisin, mutta silti ei voi vaan herätä aiemmin.


2. Olen meikannut ja laittanut hiukseni aina samalla tavalla jo monen vuoden ajan. Olen kai liikaa tottunut kaikkeen etten halua muuttaa mitään :D

3. Ennen olin tosi nirso sen suhteen mitä leivän päälle laitoin. Söin kaikki leipäni noin 6 vuoden ajan sellaisella yhdistelmällä kuin sulatejuusto, normaalijuusto ja kurkku. En voinut kuvitellakkaan että laittaisin jotain muuta leivälle. Nyt jopa leivälle saattaa eksyä välillä meetwurstia, mutta ei kyllä muuta :D

4. Olen varmaan joku terveydellinen oikku kun kerään kaikki flunssat ja sairaudet mitä vaan liikkuu. Lääkäritkin ovat sitä ihmetelleet et miten on mahdollista, mutta syytä ei löydy :D

5. Tykkän siitä, että asiat ovat järjestyksessä, mutta olen kovin laiska ylläpitämään sitä järjestystä. Häiritsee suunnattomasti omakin huone usein kun tavarat eivät ole paikoillaan, mutta en saa aikaiseksi tehtyä asialle mitään .

Olipas vaikeaa keksiä outoja asioita itsestään :D Olen nähnyt tämän kyllä jo niin monessa blogissa, että jätän väliin tuon haastamisen :D

4 kommenttia:

  1. Meinasin reveta nauramaan tossa kolmos-kohdassa. Niin totta :D Ohoh, meetwurstia, siehan se repasit ;) No okei myonnetaan et mullakin oli se perus KevytLevi+mikrotettu juusto + kinkku -yhdistelma oli aika tiukas hahaha :D Mut taal se on muuttunu tuorejuusto + kinkku (+kurkku) yhdistelmaan.

    Okei olipas olennainen kommentti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D ei toki olla kummatkaan kaavoihin kangistuneita :P milloo päivität taas blogiasi? :))))

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos :D oli kyllä tosi vaikea keksiä mitään! :D

      Poista

Kiitos kommenteista! ♥