tiistai 21. toukokuuta 2013

Kevät treenailua

Nyt olisi esittelyssä KBShimmerin Spring Training -lakka, joka saapui minulle kun Polish This! -blogin Anni järjesti kimppatilauksen Harlow And Co'lle. Sieltä saapui pari muutakin lakkaa tämän lisäksi. Oli kauhea valinta päättää mikä pääsisi ensimmäiseksi kynsille, mutta lopulta päädyin tähän.


Ihana pastellinen vihreä lakka missä on tuollaista mattaglitteriä seassa. Todella ihana, onneksi tämän hankin kun olin jo pitkään halunnut :)


Käytetyt lakat:

Mitäs te piditte tästä lakasta? :)

10 kommenttia:

  1. Mä tykkään kyllä tuosta lakasta kovastikin, ois kiva jos sais vähän aurinkoa pintaan että josko tuo sopis vielä paremmin päivetystä vasten... Spring Trainingissähän on tuoksukin olevinaan mutta se on kyllä aikas hentoinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu varmasti sopisi vielä paremmin loppu kesästä kun olisi vähän ruskettunutkin :) juu aika hento on kyllä tuoksu!

      Poista
  2. Tää on kyllä nätti! Mulla vaan noita vaaleen vihreitä/minttuja glittereillä ja ilman on kertyny jo sen verran, että ehkä voin jopa jättää tän hankkimatta.. Tosin vähän vielä epäilyttää, josko sittenki pitäs. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe tää on kyllä ihana! :D mua olisi kaduttanut jossen ois tätä hankkinut :)

      Poista
  3. On kyllä nätti lakka :3 kerrassaan upea <3

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! ♥