sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Ensimmäinen haasteeni

CaraMia haastoi minut blogissaan tekemään tämän. Ajatuksena on vastata haastajan keksimään 11 kysymykseen, keksiä 11 asiaa itsestään ja lisäksi keksiä 11 uutta kysymystä, jotka sitten laitetaan seuraaville 11 alle 200 lukijan bloggarille.

Elikkäs tässä 11 asiaa minusta:

1. Aloitin AMK-opinnot nyt vuodenvaihteessa, kerkesin olla yliopistossa puolitoista vuotta mutta ala ei tuntunut oikealta.
2. Minulla on yksi pikkusisko.
3. Rakastan ulkomailla matkustelua, haluaisin myös ehkä tulevaisuudessa muuttaa ulkomaille.
4. Siskoni on nyt vaihto-oppilaana ja olen menossa häntä katsomaan pariksi viikoksi Jenkkeihin ♥
5. Muutin vuoden vaihteessa ja tykkään nykyisesta asunnostamme enemmän kuin edellisestä :)
6. Rakastan musiikkia ja keikoilla ja festareilla käymistä ♥
7. Olen suklaa-addicti, aina on oltava suklaata :P
8. Haaveena olisi päästä joku päivä lääkikseen opiskelemaan.
9. Joskus olin kauhea kahvi-addikti ja sitten lopetin vuodeksi kahvin juomisen melkein kokonaan, mutta taas olen alkanut sitä juoda :D
10. Minulla on punaiset hiukset.
11. Tykkään kynsilakkojen lisäksi paljon hajuvesistä ja omistan niitäkin kiitettävän määrän! =)




Tässä CaraMian kysymykset minulle:

1. Minkä värisiä lakkoja sinulla on eniten?
Hmm en ole aivan varma tästä mutta luulisin, että eri sävyisiä sinisiä olisi kaikista eniten tai vihreitä.

2. Mitä väriä et laittaisi koskaan kynsillesi?
Aiemmin luulin, että se väri olisi vaaleanlila mutta niin sekin vain kynsille päätyi. Joten ei taida olla mitään sellaista mitä en kynsille laittaisi.

3. Miten usein lakkaat varpaankyntesi?
Todella harvoin. Joskus kesäisin, mutta silloinkin olen aika laiska niitä lakkaamaan.

4. Millainen on paras talvinen manikyyrisi? Linkkaa postaus
En ole oikeastaan ainuttakaan talvista manikyyriä tehnyt, mikä olisi blogiin asti päätynyt. Mutta sanoisimpa että tämä olisi ehkä lähinnä talvista.

5. Kuunteletko musiikkia samalla kun lakkailet kynsiäsi?
Kuuntelen yleensä aina musiikkia, myöskin silloin kun lakkailen kynsiäni :)

6. Glitter-kerrosvoileipä-mani vai skittles-mani?
Ehdottomasti glittersandwich-mani! Ne on lemppareitani ;)

8. Jaa jokin hyvä kynsienhoitovinkki
No tuota... kannattaa muistaa rasvata kynsinauhoja ahkerasti!

9. Kynsikatastrofisi?
Ei tule varsinaista katastrofia mieleen, mutta onhan niitä kertoja ollut kun tuntuu ettei mitkään lakkaukset onnistu.

10. Pidätkö vesimarmoroiduista kynsistä?
Pidän, joskaan en ole vielä itse uskaltanut sitä kokeilla. Ne näyttävät hienoilta!

11. Ulkomainen lempi-kynsiblogi?
Minulla on useampikin lemppari niissä, että tosi vaikeaa päättää yhtä mutta sanottakoon että se olisi Nails by Kayla Shevonne



Tämä on tainnut kiertää jo niin monessa blogissa, että en haasta ketään tekemään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! ♥