maanantai 28. tammikuuta 2013

Vaalean lilaa..taas

Tällaiset kynnet minulla oli perjantain kun pidimme miitin. Oli tarkoitus lakata uudelleen vielä kynnet, mutta tulikin niin kiire etten kerinnyt. Pohjalla oli China Glazen Light As Air ja siihen tein nail art lakoilla nopeat koristelut vain.

Tuo Light As Air on aivan ihanan värinen mielestäni. Juuri täydellinen tuollainen todella vaalea ja hempeä väri :) Tässä lakka ensin ilman koristeluja

Pikkusormessa on tosi ikävän näköinen haava, kun kynsi lohkesi pahasti ja veti sitten sivusta mukanaan sellaisen kynsitikun :( sen takia kuvia on blurrattu pikkusormen kohdalta.


Ja koristelujen kanssa


Ja kuva käytetyistä lakoista:

Siirryin nyt Seche Vitestä kokeilemaan inm Out The Door -pikakuivattajaa. Tämäkin kuivattaa todella nopeasti lakkaukset. En osaa ainakaan vielä sanoa kumpi olisi parempi.

4 kommenttia:

  1. Aaah, on se niin kaunis. Täytyy laittaa oma lakkaussuunnitelmaan. =D

    Mul oli INM, mutta se oli enempi pikakuivattamattomuus. Mikälie luonnonoikku maanantaikappale mahtoi olla, kun ei toiminut, vaikka testasin sitä useamman eri merkin kanssa. =(
    Pitäydyn siis Seche Vitessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu toi on todella nätti lakka! Onneksi ostin =D

      Harmi et sulla se ei toiminu :( mulla toi nyt on toiminut kyllä hyvin, mutta mikä lie luonnonoikku sulla oli :D

      Poista
  2. Mä oon nyt käyttäny eveline pikakuivattajaa & ollu tyytyväinen =) Mut varmasti toi inm on hyvä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla ei olekaan kokemusta tuosta evelinestä, mutta varmasti hyvä sekin :)

      Poista

Kiitos kommenteista! ♥