maanantai 7. lokakuuta 2013

Karvoja

Sain Ookalta tuliaisena hänen Helsingin matkaltaan näissä kynsissä esiintyvän karvalakan joka kulkee nimellä Golden Rosen Impression-kokoelman 08. Pohjalle laitoin Essien Blanc'in. Lopputulos oli minusta ihan kivan näköinen vaikkei nämä tällaiset tikkuglitterlakat oikein olekaan minua sytyttäneet. En tiedä mikä tästä teki silmää miellyttäneen mutta veikkaan että se oli tuo holotikkuglitter.




Pullossa tuo karvalakka on varsin suloinen. Elikkäs kuva lakoista:



Semmoisia kynsiä oli nyt tällä kertaa. Olen onnistunut tässä pikkuhiljaa tervehtymään jo flunssastani, mutta huomaa kun vähän puolikuntoisena oli päivän tuolla työharjoittelussa niin kävi väsyttämään ja koko loppu päivä onkin mennyt vain levätessä.

5 kommenttia:

  1. Hauskat! Sopii hyvin valkoisen kanssa toi glitter :)

    VastaaPoista
  2. Voi vitsi oisin niin halunnu nähdä sutkin tuolla messuilla.Sara oli nähnyt sut nopeesti vissiin siel tupakkipaikalla.Ehkä joku kerta nähdään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, olis kyllä ollut ihana nähdä! Mie kyllä en oikein kauaa messuilla sit viihtynyt loppujen lopuksi kun olin vähän kipeänä niin kävi koskemaan päätä ja kun oli kokoajan sitä melua siellä niin lähin sit kotiin jo aika ajoissa :( mutta pitää kyllä joskus nähdä!:)

      Poista
    2. Okei mie olin lauantaina tosiaan muutaman tunnin tyttöjen ja saran kaa ja perjantaina olin melkein kokopäivän.mullaki flunssa meinaa ottaa otetta ja kurkkukipu alko jo eilen vaivaan =)ehkä nähdään joskus

      Poista

Kiitos kommenteista! ♥