maanantai 3. marraskuuta 2014

#ablecaw14 week 7: My Blog

Tätä haasteen kohtaa toteuttaessa meni hetki mietttiessä, että mitkä olisivat sellaiset lakkaukset, jotka kuvaisivat blogiani. Lopulta päädyin lempiväriini ja suosikki koristelutyyliini. Eli siis mintun värisiin lakkauksiin, jossa on leimaukset. Näissä lakkana oli tietysti iki-ihana Kikon 389 ja siihen päälle laitoin Dance Legendin holotopperia (mikä ei kyllä kuvissa näy). Lopulta mustat leimaukset MoYoun Fashionista 07-laatasta ja kynnet olivat valmiit. Niin ominta minua!



Tuo Kikon lakka alkaa jo uhkaavasti vajua alle puoliväliin ja olen vissiin jossain vaiheessa laittanu korkin huonosti kiinni, koska huomasin, että tuo on vähän paksuuntunut. Pitänee kokeilla auttaisiko ohentaja tuota. Kyllä tuolla lakata yhä voi, mutta vaatii enemmän tarkkuutta että saa tasaisesti.


 Ihanat kynnet nämä olivatkin. Viihtyisin tällaisissa kynsissä ties kuin pitkään. Niin minun näköiseni ja aina miellyttää katsoa.


 Käytetyt lakat:


Itse tätä oli hankala miettiä, mutta kysytäämpä teiltä. Millaiset kynnet teidän mielestänne kuvaisivat minun blogiani, tuleeko mitään erityistä mieleen? :)

6 kommenttia:

  1. Ei oo totta! Mä lakkasin eilen illalla tähän haasteeseen "old faithful"-kynnet ja käytin tuota samaista Kikoa ja laitoin päälle holotopperia :D En oo vielä kerennyt julkaista, mutta hassua miten ajatukset kulkee samaa rataa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jopas ajatukset kulki samaa rataa, ehkä meillä on vain niin samanlainen lakkamaku ;)

      Poista
  2. Kaunis lopputulos! Myös mun mieleen nuo väri ja tekniikka. :)

    VastaaPoista
  3. No on kyllä kauniit! <3 Ja hei, upeita kynsiä täällä muutenkin, törmäsin tänne ihan sattumalta nyt ensimmäistä kertaa, ja liityinpäs lukijaksikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) uudet lukijat ovat aina tervetulleita! <3

      Poista

Kiitos kommenteista! ♥