perjantai 8. marraskuuta 2013

Sininen skittle

Lähiaikoina on useammassa blogissa näkynyt skittlette lakkauksia ja minäkin olen niihin nyt tykästynyt. Näissä kynsissä siniset lakat ovat Kikon 339 Cornflower (muistaakseeni) ja 429 Blue Spot ja musta tekstuurilakka on Golden Rosen Holiday-lakka numeroltaan 60 ja leimaukset on Essencen mustalla leimaus lakalla DRK-A -laatasta. Viihdyin näissä kynsissä useamman päivän vallan mainiosti



Tällä hetkellä on kauheasti erilaisia lakkauksia mielessä mitä pitäisi totettaa, mutta myöskin tuo luonnos-kansio lähentelee 15 postausta niin pitäisi vähä reippaammin saada näitä postauksia uloskin tänne blogiin asti.


Lakat:


Nyt olen porukoillani isän päivää viettämässä, tulin tänne jo keskiviikkona kun olin Avenged Sevenfoldin konsertissa siskoni kanssa :)

9 kommenttia:

  1. Kivat kynnet ja oli varmaan mahtava konsertti.Ainaki ite tykkään yhtyeestä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) oli kyllä ihan mahtava keikka =) yhden haasteen muodossa tulee kuviakin keikalta muutama tänne blogiin :)

      Poista
  2. Tosi kivannäköiset :) mä oon myös tykästyny skittle -kynsiin :)

    VastaaPoista
  3. Skittlettekynnet on kivoja ^___^ ❤

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! ♥