keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Kynsinauhaoljyjen parhaimmistoa

Saimme kaikki marraskuisesta kynsimiitistä Kalahari Spa’lta Tsamma Nourishing Nail Oil - kynsinauhaöljyt. Itse tämän testailu jäi vähän myöhemmälle, mutta nyt kun olen useamman viikon tätä käyttänyt, niin voin todeta kyllä, että voittaa mennen tullen kaikki aiemmat kokeilemani kynsinauhaöljyt. Tokihan tämä on hintavampi kuin ne tuotteet, joita olen aiemmin käyttänyt, mutta tässä todellakin hinta-laatu –suhde on kohdallaan. Imeytyy nopeasti kuin mikä ja jättää kynsinauhat ihanan pehmeiksi.


Itse en ollut aiemmin kuullutkaan Kalaharista, joten ei ollut mitään ennakko odotuksia tätä kohtaan. Jotenkin vain tämä jäi vähän taka-alalle kunnes vihdoin nyt kynsinauhojeni kuivuessa korpuiksi muistin tämän olemassa olon. Muistin myös, että Sannu oli tätä testaillut ja kehunut niin päätin itsekin kokeilla onko Sannun puheissa perää. Ja olihan niissä. Löytyi kyllä minullekin luottotuote tästä.


Tätä öljyä on helppo käyttää, kun siinä on tuollainen kynsilakoille tyypillinen suti. Tämän levittäminen on siis helppoa ja myöskin nopeaa. Siinä varmaan osasyy miksi olen tätä jaksanutkin ahkerasti käyttää, koska tätä on vain niin helppo tuosta sutia kynsinauhoille. Ehdottomasti siis jos teillä on hakusessa hyvä kynsinauhaöljy niin voin suositella tätä :)

4 kommenttia:

  1. Kyllä sen vaan pitää olla hyvää, koska kaikki on kehunut tätä :) Ehkäpä jossain vaiheessa täytyy itsellekin hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen joo! :) ainakin mie tykästyin tähän kovasti :)

      Poista
  2. Mua ärsyttää, kun kaikilla muilla on tota paitsi mulla :D Mun on jo kauan tehnyt mieli ostaa tota, mutta haluan ensin haistaa sitä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh :D jos maltat maaliskuuhun asti odottaa ostamatta, niin voin toki ottaa omani miittiin mukaan niin saat haistaa :D

      Poista

Kiitos kommenteista! ♥