keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Skittlette

Nämä kynnet ovat jostain viime syksyltä ja unohtuneet luonnoksiin. Käytettyinä lakkoina olivat vaalean vihreä Astor 326, Gina Tricot'n Clay Blue ja Perfect Sand S71 .En muista mistäköhän laatasta nuo leimat ovat peräisin, mutta ne on leimattu Barry M'n Silver Foililla.


Näistä ei ole mitään sen kummempaa sanottavaa. Nämä kuuluivat kategoriaan "ihan kivat", eivät nyt mitkään erikoiset ja vähän tylsät minun mielestäni. Taisivatpa nämä olla jopa ensimmäiset tekemäni skittletet. Itseäni häiritsee kyllä nuo vihreät kun ne eivät sovi toisiinsa yhtään. No mutta kai täällä blogin puolella voi välillä näitä vähän epäonnistuneempiakin kynsiä esitellä.


Lakat:


Nyt menenkin tästä kohta koululle kun on meidän VPK'n rekrytapahtuma AMK'in aulassa. Pitäisi saada lisää porukkaa mukaan toimintaan kun hommattiin ylimääräinen miehistöauto tänne puolelle kaupunkia, missä suurin osa opiskelijoista asuu. Toivottavasti se nyt onnistuukin :)

6 kommenttia:

  1. Onpa kiva kun naisiakin vpk:ssa :) Täällä meillä päin kun ne on aina miehiä. Enkä siis itse kuulu siihen porukkaa vaikka mielenkiintoista se varmasti olisi :)
    Mulla tulee tuosta hiekkalakasta mieleen ne kirpeät remmikarkit, mitä jostain kioskeista sai penikkana :D Oi,että ne on hyviä :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, meidän VPK'ssa on varmaan naisia saman verran kun miehiäkin :D mutta on se kyllä mielenkiintoinen ja mukava harrastus :)

      Poista
  2. Mun mies on vpk:ssa kans, ois tuolla joku naisten porukka erikseen, tyyliin jotain muonitushommia ja muuta tekemässä mutta se toiminta on kuulemma aika nihkeetä, en oo sit viittiny lähtee kun kuulemma vaan kettuilevat siellä toisilleen.. Isännän siivellä oon kyllä käyny yhellä leirillä, ja muutamaa kattomassa sen kanssa kun jotain vierailupäivää ollu.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie oon ihan tuossa samassa hälytysporukassa, missä on meillä sekä naisia ja miehiä :) tietty meillä ois kans vissiin oma naisten porukkakin, mutta tuo on mielestäni kivempaa :)

      Poista
  3. Mulla koko perhe on mukana vpk-toiminnassa, paitsi minä, musta lammas :D Aika hassua lukea noita ylempiä kommentteja, että olisi muka vain miesten hommaa... Kyllä ainakin tuolla päässä Suomea naisia on ihan yhtä paljon mukana toiminnassa kuin miehiäkin, ja ihan tekemässä samoja juttuja kuin ne miehetkin. Kaksi siskoani kuuluu jopa hälytysmiehistöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mie taas oon ainut kuka meiän perheestä tässä on :D meillä on kyllä joo ihan yhtä paljon naisiakin ja samoja hommia tekee kaikki :D miekin oon hälytysosastossa mukana ;)

      Poista

Kiitos kommenteista! ♥