maanantai 13. tammikuuta 2014

Vihreä skittlette

Nämä ovat yhdet mieluisimmista skittlette kynsistä, jotka olen tehnyt. Jotenkin näiden värimaailma oli niin ihana ja värit sopivat yhteen niin hyvin. Näissä on käytetty peukalossa ja pikkurillissä Perfectin hiekkalakkaa numeroltaan S77 ja keskisormessa ja nimettömässä on Kikon 345 ja etusormessa on Isadoran Combat Khaki. Olen kyllä rakastunut tuohon Kikon vaalean haaleaan vihreään. Se on tuollainen ihana likainen murrettu sävy ja olen aivan heikkona sellaisiin.

Leimat on tehty taasen Essencen mustalla leimauslakalla DRK-A laatasta. Se laatta ja juuri tuo yksi tietty kuvio taitaakin olla käytetyin minulla leimailussa. En vaan pääse yli sen ihanuudesta. Näillä kynsillä osallistuin myös tämän viikon lakkaushaasteeseen, jonka aiheena oli skittlette :)


Pikkusormi ei oikein halunnut taittua nätisti kuvaan vaan oli itsepäinen ja  päätti olla sitten noin.


Lakat:


Nyt olen tässä päässytkin taas lakkailemaan kynsiä ja ai että on ihanaa. Tulee varmaan tulva postauksiakin nyt tammikuussa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! ♥